این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر آموزشگاهها

تری دی مکس

در استان تهران تهران مرکز, | سایر آموزشگاهها

تری دی مکس
تری دی اس مکس (3ds Max) بسته ای نرم افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.
سه بعدی چیست؟
تصویر سه بعدی تصویری است که می توان آن را در نرم افزار مربوطه از زوایای مختلف مشاهده کرد و از آن مانند تصاویر دوبعدی عکس گرفت یا فیلم تهیه کرد.
کاربرد تری دی مکس در معماری
آموزش مدلسازی فضاهای معماری در تری دی مکس طبق بازار کار
معماران و گرافیست ها نیز می توانند از این برنامه برای پیش نمایش بناها و مدل هایی که هنوز ساخته نشده اند، استفاده کنند.کاربرد دیگر این نرم افزار در معماری تبدیل پلان به شکل سه بعدی می باشد همچنین از نقشها و ترسیمات انجام شده در نرم افزار autocad هم پشتیبانی می کند که برای معماران اهمیت بسیار دارد همچنین به کمک 3dsmax می توان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود.
فضاهای داخلی و خارجی را هم می توان به راحتی طراحی نمود و با خروجی گرفتن طرحمان می توان سازهای خود را قبل از اجرا مشاهده نمود و نواقص ان را از بین برد که کمک شایانی به معماران و طراحان این صنعت کرده است.
مدل سازی
در نرم افزار مکس ۳ روش اصلی برای مدل سازی وجود دارد:
- Mesh\Polygon Modeling
- Patch Modeling
- NURBS Modelin
دو تکنیک پر کاربرد در مدل سازی مکس عبارت است از:
Box Modeling: که بیشتر در صنعت بازی سازی مورد استفاده قرار می گیرد و با تغییر در وجوه و گره های یک حجم سه بعدی ساده مانند جعبه یا کره به شکل سه بعدی مورد نظر می رسند. (Mesh\Polygon Modeling)
Surface Modeling: ابتدا ترسیم دوبعدی شکل توسط خطوط دو بعدی در مکس (spline) انجام گرفته و با تغییر در محل قرار گیری گره های (vertex) آن به صورت سه بعدی در می آید. (Patch Modeling
جهت دریافت نمونه کارها لیست کامل دوره ها و قیمت ها ایمیل خود را به شماره 10009127154026 ارسال نمایید.
آموزش مدلسازی فضاهای معماری در تری دی مکس طبق بازار کار
سایر خدمات شرکت هنر معماران ایساتیس:
آموزش معماری، منظر و دکوراسیون
آموزش خصوصی نرم افزار های معماری در محسط شرکت های مهندسی و مشاور
طراحی، نظارت و اجرای پروژه های معماری
همکاری با شرکت های معماری جهت ساخت سه بعدی سازی، خروجی تصاویر و انیمیشن
ناشر دیجیتال معماری
تولید کننده نرم افزار ها و برنامه های معماری
راه اندازی دانشگاه مجازی ، بزودی...

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:
02144055774
02144055515
09127154026
شرکت هنر معماران ایساتیس
آدرس: تهران، مترو صادقیه، فلکه دوم، پشت بانک ملت، ابتدای خیابان تقدیری، جنب پاساژ افتخار، پلاک 14، واحد6


تری دی مکس ، ، 3dmax آموزش تری دی مکس در معماری ، آموزش خصوصی تری دی مکس ، تدریس خصوصی تری دی مکس ، آموزش کاربردی تری دی مکس در معماری ، آموزشگاه تری دی مکس معماری ، آموزش تخصصی تری دی مکس در معماری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا